banner hypo protect

Faq Mobi Protect


Waarom stoppen we met de verkoop van Mobi Protect ?

Als de specialist op de markt van schuldsaldoverzekeringen hebben we besloten om ons te concentreren op onze "core business"(kernactiviteit).

 

Verandert er iets aan mijn lopende claim?

Lopende claims die al in behandeling zijn, worden afgehandeld volgens de "algemene voorwaarden Mobi Protect" artikel 5.

 

Ik heb mijn toestel opgestuurd om te laten repareren.  Wordt deze herstelling nog uitgevoerd?

Lopende schadegevallen worden afgehandeld volgens de verzekeringsvoorwaarden. 

 

Kan ik nog een nieuw schadegeval indienen?

U kunt nog een nieuw schadegeval indienen wanneer de schade aan uw toestel plaats vond voor het einde van het jaarcontract van uw verzekering.  Uw schadegeval wordt alleen behandeld als u alle premies betaald heeft. U hoeft enkel een e-mail te sturen naar het gebruikelijke adres : cardifclaims@spb.be .

 

Ik heb schade opgelopen tussen het ontvangen van de opzegbrief en het einde van mijn jaarcontract. Kan ik deze nog indienen?

Ja, dat kan als de schade van het toestel is ontstaan voor het einde van de verzekering. Uw schadegeval wordt alleen behandeld als u alle premies betaald heeft. U hoeft enkel een e-mail te sturen naar het gebruikelijke adres : cardifclaims@spb.be .

 

Waar kan ik met vragen over mijn lopende schadegeval terecht?

Voor al uw vragen kunt u ons bellen op het nummer 02/528 00 03 of een e-mail sturen naar be.customer@cardif.be .

 

Wanneer stopt mijn dekking?

Wij verlengen uw verzekeringscontract niet meer vanaf de jaarlijkse vervaldag.  U bent vanaf deze datum niet meer verzekerd.

 

Wanneer stopt mijn premiebetaling?

Na de jaarlijkse vervaldatum zal er geen premie meer worden afgeschreven.