banner hypo protect

Ik heb mijn factuur niet ontvangen.


U bent verbaasd dat u geen facturen meer van ons ontvangt.

Daarvoor kunnen verschillende redenen bestaan:

- u bent verhuisd en vergat dit aan ons te melden (om uw adreswijziging mee te delen -> zie de vraag "adreswijziging")

- u hebt voorsprong op uw betalingen (voor een gedetailleerd overzicht van uw betalingen -> zie de vraag "overzicht van de betalingen")

- u hebt 2/3 van de contractduur bereikt (u blijft gedekt voor het resterende derde maar hoeft geen premies meer te betalen)

- u hebt uw polis al afgekocht

- u hebt de dienst Zoomit geactiveerd, zodat u uw facturen niet langer per post ontvangt; voortaan zijn de facturen alleen nog toegankelijk in uw applicatie Zoomit

- uw polis wordt verbroken wegens gebrek aan betaling (denkt u dat u had betaald, vergelijk dan de bedragen, bankrekeningen en gebruikte mededelingen met wat u had ontvangen, en stuur ons vervolgens het bewijs van betaling)

Voor een persoonlijke verklaring kunt u ons uw aanvraag bezorgen via de link  "Contact".